با شیشه زندگی ام را در ثروت با شکوهی غرق کردم

یکی افتخاراتم به عنوان یک بانوی ایرانی این است که توانستم با قدرت در عرصه تجارت گام بردارم و در این مسیر با کسب اطلاعات و دانش لازم به خرید و فروش شیشه سکوریت در سطح کشور پرداختم و بعد از یکسال موفق به صادرات این محصول ارزنده شدم و به درآمد دلاری دست یافتم.

شیشه سکوریت بالکن

آیا تا بحال به داشتن بالکنی با شیشه سکوریت بالکن فکر کرده اید که چقدر در زیبایی آن تاثیر گذار است؟ آیا از مزایای فوق العاده و قیمت آن باخبر هستید؟ شیشه سکوریت بالکن از آن دسته محصولاتی است که برای فضای مسقف و باز که به صورت بیرون زدگی از ساختمان است مناسبت دارد. این نوع شیشه برای تراس یا بهار خواب که یک فضای اضافه شده است نیز می تواند مناسب باشد. این شیشه ها را برای اینکه بتوان فضای بیرون را از فضای داخل ساختمان جدا سازی کرد خریداری و نصب می کنند.

با شیشه زندگی ام را در ثروت با شکوهی غرق کردم

شیشه سکوریت پرشیا جام

شیشه سکوریت پرشیا جام در واقع یک نوع شیشه ایمنی گفته می شود که در بسیاری از محیطها مورد استفاده قرار می گیرد، برای آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای مقاله همراه ما باشید. شیشه سکوریت پرشیا جام امروزه طرفداران بی شماری دارد زیرا با علت اینکه شیشه های ساده را به راحتی می توان در اندازه مختلف و به راحتی حتی خودتان نصب کنید. اما شیشه های معمولی به دلیل اینکه به راحتی می شکنند و آسیب می بینند، معمولا دیگر در ساختمانها و مکانهای پرتردد استفاده نمی شود. به جای شیشه معمولی، استفاده از شیشه های سکوریت پرشیا جام به دلیل محکم بودن و جذابیتش، یکی از گزینه های عالی برای نصب انواع درهای شیشه ای برای راه پله، و غیره می باشد.

با شیشه زندگی ام را در ثروت با شکوهی غرق کردم

شیشه سکوریت راه پله

شیشه سکوریت راه پله و نصب در درب های شیشه ای و نماهای سکوریت در راه پله استفاده که نقش مهمی در زندگی ما دارد چاپ روی شیشه سکوریت سمباده درخشندگی دائمی را با هم ترکیب می کند. شیشه سکوریت راه پله برای شخص به خصوص کودکان کاملاً ایمن و موجب حفاظت می شود. جنس شیشه سکوریت عالی است زیرا در هنگام شکستن، شیشه به قطعات کوچک با لبه های صاف تبدیل می شود که نمی تواند به فرد آسیب برساند. شیشه سکوریت مورد استفاده در ساخت درب های شیشه ای، پارتیشن اداری، نرده راه پله، ویترین مغازه، حمام، پرده، نمای شیشه ای و غیره می باشد.

با شیشه زندگی ام را در ثروت با شکوهی غرق کردم

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up