برای تهیه بستنی توت فرنگی چه چیزی لازم است؟

 

بستنی فقط به چند ماده ساده نیاز دارد. البته، همیشه می ‌توانید آن را جا به جا کنید و ترکیب‌ ها و طعم‌ های دیگری به آن اضافه کنید، اما پایه بستنی معمولاً ثابت می‌ ماند. مواد اصلی بستنی شیر، شکر، خامه و وانیل است. اضافه کردن توت فرنگی، کاکائو، ادویه ها و شیرین کننده های مختلف غیرمعمول نیست. البته قیمت توت فرنگی 1401 کمی گران می باشد و به همین دلیل کمتر کسی این میوه را برای طعم بستنی خود انتخاب می کند. در برخی از دستور العمل ها فقط شیر به عنوان مایع مورد نیاز است، اما باید بدانید مواد اولیه در هر دستور غذا کمی متفاوت است.

برای تهیه بستنی توت فرنگی چه چیزی لازم است؟

آسان ترین آموزش درست کردن بستنی توت فرنگی

توت فرنگی ها را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید. به حالت پوره در بیاورید، سپس آب لیمو را به مزه اضافه کنید، اگر توت فرنگی ها کاملا ترش هستند، فقط به مقدار کمی نیاز دارید. بهتر است با توجه به قیمت روز پسته، مقدار کمی از این محصول را تهیه و در پایان خرد کرده و برای دیزاین بستنی استفاده کنید.

خامه و شیر را در تابه ای گرم کنید تا دم بکشد، نه اینکه بجوشد. شکر و زرده تخم مرغ را در ظرفی به مدت یک یا دو دقیقه با همزن بزنید تا زرد کم رنگ شود. مخلوط خامه داغ را به آرامی داخل تخم مرغ ها بریزید و همانطور که انجام می دهید هم بزنید. پس از جا افتادن کامل، از صافی صاف کنید و دوباره داخل تابه بریزید. به آرامی روی حرارت ملایم بپزید تا کمی غلیظ شود – اگر انگشتتان را در آن بگذرانید باید پشت قاشق را بپوشاند و کانالی باقی بماند (این در حدود 82 تا 85 درجه سانتیگراد اتفاق می افتد). مراقب باشید زیاد نپزید زیرا تخم مرغ ها به هم می خورند. به یک کاسه منتقل کنید. روی آن را بپوشانید و به مدت 10 دقیقه خنک کنید، سپس به مدت 1 ساعت خنک کنید.

پوره توت فرنگی و وانیل را از طریق کاسترد سرد هم بزنید. بچشید تا ببینید آیا به کمی لیمو یا وانیل بیشتر نیاز دارد.

بستنی را در بستنی ساز یا ظرفی در فریزر فریز کنید. اگر بستنی ساز ندارید، به مدت 4 ساعت در فریزر قرار دهید، هر ساعت به شدت هم بزنید یا در غذاساز مخلوط کنید تا کریستال های یخ از بین برود. تا دو ماه در فریزر نگهداری می شود.

برای تهیه بستنی توت فرنگی چه چیزی لازم است؟

نکاتی برای درست کردن بستنی خانگی

یکی از نکات مهم برای تهیه بستنی، اطمینان از سرد بودن پایه است. صبور بودن در حین ساخت بستنی ممکن است سخت باشد، اما اگر این کار را انجام دهید بهترین نتایج را خواهد داشت. ما به شما پیشنهاد می کنیم در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز، قیمت واقعی توت فرنگی را متوجه شوید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

به عبارت ساده، بستنی زمانی که به سرعت یخ می زند خامه تر می شود، به این معنی که یک پایه خنک مفید خواهد بود. این به این دلیل است که زمان تشکیل بلورهای یخ غول پیکر را نمی دهد. هدف این است که بستنی با کمترین کریستال ممکن درست کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که بستنی لزوماً یک دسر سریع نیست. برای انجام درست آن زمان و برنامه ریزی لازم است.

برای تهیه بستنی توت فرنگی چه چیزی لازم است؟

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up